جای خالی
جای خالی
همه ما جای خالی در زندگیمان داریم!!!
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 فروردين 1398برچسب:, توسط مدیر وبلاگ |



نظرات شما عزیزان:

lovelorn
ساعت13:12---8 شهريور 1390
سلام من برگشتم

اگه لینک من تو وبلاگتون نباشه بلا فاصله لینک شما از وبلاگم حذف میشه

هرموقع لینک کردی خبر بدین

منتظر حضور گرمتون هستم

منتظرمااااااااااااااااااااا


sadegh
ساعت19:45---14 خرداد 1390
سلام. از وبت خوشم اومد اگه دوست داشتی یه سر به من بزن تا با هم تبادل لینک داشته باشیم

رحمت الله
ساعت20:50---13 خرداد 1390
سلام دوست عزیز

از وبت ممنون

به ما هم سر بزن و در فروم ما حضور داشته باشید


فتوبلاگ 20
ساعت8:59---6 خرداد 1390
سلام همکارگرامی ممنون که منو لینک کردین . من هم شمارو لینک کردم وبتون هم خیلی جالبه امیدوارم موفق باشید. ضمنا اگه خواستید اسمشو عوض کنم بهم ایمیل بده تا اسمش رو عوض کنم .


betty
ساعت11:24---27 ارديبهشت 1390
salam ali.mersi az nazare khaili khobetama to ro link kardak age khasti mano ba name omid link kon.
mersi


سجاد
ساعت18:04---24 ارديبهشت 1390
سلام دوست من وبلاگ باحالي داري موفق باشي
من شمارو لينك ميكنم اگه دوست داشتين شما هم لينكم كنين.
ممنون


همه چی
ساعت16:02---24 ارديبهشت 1390
سلام بر شما دوست عزیز
وب خوبی داری.
ادامه بده انشالله در آینده...
با تشکر همه چی


H_Darkness
ساعت15:02---24 ارديبهشت 1390
mamnon ke be webam sar zadin
sharayetesh chie?


د.ن
ساعت14:54---24 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز
ممنون میشم اگه برام یه بنر طراحی کنی.
وبلاگ من موضوع خاصی نداره. و هر چی که توی اینترنت پیدا کردم و خوشم اومد توی وبلاگم میذارم. ولی بیشتر مطالب من سرگرمی هست.
اگه خواستی بنر طراحی کنی لطفا نوشته های سمت راست وبلاگم ( همون "درباره ی وبلاگ" ) رو هم بخون. (البته باز هم میگم که موضوع اصلی وبلاگ من سرگرمی هست!)
در ضمن من شما رو لینک کردم.
من رو با نام "دنیای من وطنم" لینک کنید.
ممنون که سر زدید.


سکنا نیوز
ساعت14:50---24 ارديبهشت 1390
با سلام همونطور که خواسته بودی به وب خوشگلت سر زدم.نظر دادم و گفته بودی میتونی یه بنر خوشگل برای سایتم طراحی کنی منم اومدم بهت پیام بدم که یه بنر متحرک خوشگل با نام"سُکنا نیوز"طراحی کنی که داخلش جمله"پایگاه تحلیلی خبریِ سُکنا نیوز
Student Kaki News Agency"هم باشه.منتظر ت هستم اگه آماده کردی به ایمیلم بفرست راسی من کلی دوست دارم که میتونم تبلیغتو پیششون بکنم.


دختر بهار
ساعت12:30---15 ارديبهشت 1390
باش ممنون میشم یه بنر خوشکل ک ب دختر بهار بیاد و تک باشه
من شمارو لینک کردم


دختر بهار
ساعت12:30---15 ارديبهشت 1390
باش ممنون میشم یه بنر خوشکل ک ب دختر بهار بیاد و تک باشه
من شمارو لینک کردم


دختر بهار
ساعت12:25---15 ارديبهشت 1390
باش ممنون میشم یه بنر خوشکل ک ب دختر بهار بیاد و تک باشه
من شمارو لینک کردم


دختر بهار
ساعت8:45---15 ارديبهشت 1390
سلام وبتون خیلی پر موفق باشینپاسخ: مرسی عزیزم از اینکه به ما سرزدین شما لطف دارین

sina
ساعت12:37---7 ارديبهشت 1390
سلام ممنون که به وبلاگ من سری زدین وبلاگ شما هم خوب است منش ما را لینک کردم میتونین برام یه قالب مثل میهن دانلود بسازین عکس سرش هم بنویسین بزرگترین وبلاگ دانلود فیلم سینمایی و آهنگ و موزیک و نرم افزار روز دنیا و ...ممنون میشم این قالب را برام آماده کنید در ضمن اگه براتون زحمتی نست یه بنر هم با این عنوان میخوام بازم تشکر میکنم بازم به من سر بزنید

shahab
ساعت11:52---6 ارديبهشت 1390
یه بنر برام بساز.بنرتو با فتوشاپ میسازی یا با لرنامه فلش؟؟؟

اگه میتونی با برنامه فلش برام بساز.

راستی بنر منم بذار رو وبلاگت اگه میتونی.
پاسخ: من اکثرابا برنامه های مختلف کارمیکنم ولی معمولا با فلش کارمیکنم واسه شما هم چشم لطف کنید مشخصات و بقیه چیزاشو برام بفرستید در اسرع وقت براتون میسازم


تی تری باکس
ساعت15:43---5 ارديبهشت 1390
با سلام خدمت شما وبمستر عزیز

همان طور که میدانید امروزه تقریباً تمام سایت ها و وبلاگ ها برای معرفی بیشتر و تبلیغات اقدام به تبادل لینک می کنند . نمونه های این تبلیغات را در سراسر اینترنت بارها دیده اید . T3BOX سیستمی است که امکان تبادل لینک گروهی با صدها سایت و وبلاگ را فراهم میکند .



T3BOX به تازگی اقدام به فعالیت کرده است

و به زودی دربین بهترین لینک باکسهای ایرانی قرار می گیرد



با آرزوی موفقیت برای شما



T 3 B O X



reza86
ساعت12:10---28 فروردين 1390
سلام.ممنون که به وب من سر زدین.وب خوبی دارین.

shayan
ساعت7:32---28 فروردين 1390
in weblog bahal va 20 khodeto gostaresh bede ba ma http://www.domain.loxblog.com/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: